Sosyal Medya Yönetimi
Sosyal medya, kişiler tarafından oluşturulan içeriğin basit-kompleks, anlık ve karşılıklı olarak paylaşılmasını ve ulaşılmasını sağlayan yeni bir dijital medya biçimidir. Sosyal medya, birçok kişi ve kurum tarafından aktif olarak kullanılmaktadır.

Bu sayede hızlı erişim kolaylaşmakta, kullanıcılar içerikleri, makaleleri, haberleri, düşünceleri, günlük yaşanan olayları, fotoğrafları sosyal medya aracılığı ile görebilmekte görüşlerini yine bu sosyal ağ ile yansıtabilmektedir. Günümüz insanlarının sıkça dillendirdiği sosyal medyayı en kısa şekilde tanımlamak gerekirse akla gelen ilk kavram ‘paylaşmak’ olacaktır.
Sosyal Medya Yönetimi Nasıl Yapılır?
Sosyal medya yönetimi öncesinde; brief çözümleme , marka ve rakip analizi , dijital strateji planı hazırlanmaktadır. Ardından markanıza ve hedef kitlenize ulaşacak içerik üretimleri yapılmaktadır. İçerik üretimi yapılırken görsel , metin ve tasarımda markanızın ön planda olması ve prestijinizin korunması temel alınmaktadır. Nihai sonuçta çalışmaların hedef kitle üzerindeki etkisine göre raporlanmaktadır.
Sosyal Medya Yöneticisi Kimdir?
Firmaların ya da kişilerin sosyal medya hesaplarını yöneten uzman danışmanlardır. Firma ve tüketiciler arasındaki etkileşimi arttırmak için içerik üretmektedirler. Yayınlanacak içeriğin kişi veya firmaya göre hazırlanmasını, içeriğin planlanmasını üstlenmektedirler.

