Stratejik Pazarlama Danışmanlığı

Businessman touching virtual screen Graph analysis of business growth and investment, strategic planning to increase sales profits, long-term business plan.

Pazarlama, yıkıcı rekabetin arttığı ve bilginin herkesçe kolayca ulaşılabilir olduğu günümüzde şirketlerin en çok ihtiyaç duyduğu kavram haline gelmiştir. Pazarlama Danışmanlığı da en çok ihtiyaç duyulan danışmanlıklardan biri haline gelmiştir. Günümüze kadar gelen süreçte, şirketlerin önemli bir kısmının ismen sahip olduğu ” Satış Pazarlama Departmanı” nın; asli görevinin sadece satış olduğu; pazarlama ile uzaktan yakından ilgisi olmadığı yaygın karşılaşılan bir olgudur.

Bu hizmet sayesinde;

  • Geliştirilecek ürünün nokta atışı şekilde direkt müşteri ihtiyacını karşılayacak şekilde dizayn edilmesi,
  • Rakip ürünlerin güçlü ve zayıf yönlerinin saptanarak etkin bir ürün farklılaştırması ve konumlandırılması yapılması,
  • Bu sayede pazarlama sürecinin daha ürün geliştirme sürecinin öncesinde başlatılarak satışın kolaylaştırılması,
  • Fiyatlandırma ve Tutundurma Stratejilerinin net bir biçimde belirlenmesi,
  • Harcanacak ciddi eforun gerçekten geri dönüşü hızlı olacak bir noktaya yoğunlaştırılması sağlanarak hedef odaklı ve somut katma değer artışı, sağlayacak şekilde ürün ve pazarlama stratejisinin belirlemesine katkı yapmaktayız.
Strateji Danışmanı Ne İş Yapar?

Pazarlama alanında uzun vadede kalkınma planları yapan firmaların tercih ettiği danışmanlardır. Bilgi birikimleri ve tecrübeleri ile strateji danışmanı, hazırlamış olduğu pazarlama stratejisi oluşturarak firmanın gelir düzeyini arttırmaktadır.

Satış Pazarlama Danışmanı Kimdir?

Daha çok satış ve pazarlamaya odaklı çalışan firmaların gelirlerini, kazançlarını arttırmak ve büyümelerini sağlayan meslek koludur.