Toplantı Ve Davet
Kamu ve özel kurumlar; Toplantı, seminer ve konferanslarda, tüm süreç boyunca gerekli tüm unsurları tek bir çözüm ortağı ile tamamlamanızı sağlıyoruz, bu sayede amacınıza uygun ve uzman ekibimiz tarafından başarıyla tamamlanan faaliyetlere imza atabilmenizi kolaylaştırıyoruz.
Toplantı Organizasyonları Nasıl Olmalıdır?

Belirli bir amaca ulaşmak için bir araya gelen büyük şirketler, bireyler veya gruplar; Amaçlarına ulaşmak için yaptıkları faaliyete toplantı organizasyonu düzenlemek denir. Şirketinizin olumlu bir izlenim bırakması ve çalışanlarınızı ve en önemlisi misafirlerinizi etkilemesi için toplantıların organizasyonu kusursuz olmalıdır. Sadece bu nedenle değil, bu organizasyonun eksiksiz ve etkileyici olması ; Size verimli sonuçlar getirmek de önemli rol oynar
Toplantıyı etkili ve verimli kılmak için toplantı düzenlemek kadar önemli bir şey varsa; Aynı zamanda toplantının organizasyonudur. Toplantı lideri, toplantıya başkanlık edecek kişidir; Toplantıların organizasyonu sekreterin görevidir. Toplantı öncesi, sırası ve sonrasında yapılması gereken tüm çalışmalar toplantı organizasyonuna dahildir.
İyi bir toplantı düzenlemek için toplantıdan önce dikkat edilmesi gereken bazı önemli noktalar vardır.
- Ne tür bir toplantı yapılacak, organizatör kim olacak, katılımcılar kimler ve pozisyonları neler? Bütün bu soruların cevapları detaylı bir şekilde araştırılmalıdır.
- Katılımcılar nasıl ve kimlerle iletişime geçecek ve onları kim bilgilendirecek? Onlara davet metnini telefonla veya postayla kim gönderecek? Bütün bu sorunların net bir şekilde çözülmesi gerekiyor.
- Buluşma noktası nerede? Adresin tam olarak anlaşılması gerekir. Toplantı sırasında odanın boş olduğundan emin olun. Bu konuda tüm riskleri göz önünde bulundurmalı ve riskli seçimler yapmamalısınız.
- Toplantının tarihi ve saati? Toplantı ne kadar sürer? Tüm bu bilgiler ışığında gündemler kontrol edilmeli ve diğer toplantılarla çakışmalardan kaçınılmalıdır.
- Tüm katılımcıların uygunluğu ve katılımı teyit edilmelidir.
- Toplantı sırasında ara verilecek mi ve verilecekse katılımcılara neler sunulacak? Bütün bunlar için ön hazırlıklar eksiksiz ve eksiksiz olmalıdır.
- Toplantılar arasında yemek servisi için gereken süre önceden belirlenmelidir. Bu şekilde toplantı kesintiye uğramaz.
- Toplantıdan sonra akşam yemeği olacak mı? Bu durumda önceden yer, miktar ve menü bilgilerinin alınması gerekir.
- Toplantı sırasında katılımcılara içecek ikram edilecek mi? Eğer öyleyse, kim yapacak? Bu konuda destek verilecek birim ve kişilerle önceden iletişime geçilmeli ve süreç buna göre düzenlenmelidir. Büyük şirketler, belirli bir amaç için çalışanlarıyla veya diğer şirketlerle bir araya gelerek hedefleri hayata geçirdikleri veya planladıkları etkinlikler düzenlemektedir. Bu etkinliklere genel olarak iş toplantıları organizasyonu denir. Bu toplantılarda her şey şirket adına planlanır. Bu toplantıların şirketler, çalışanlar ve misafirler tarafından hatırlanması gerekir. İyi bir izlenim bırakmak için toplantılarınızın etkileyici ve çekici olması gerekir. Bu oturumların düşünceli olması ve gelecekteki akademik gelişiminiz için iyi bir adımı temsil etmesi çok önemlidir. Bu, iş toplantınızı bir akşam yemeği partisi yapmak için çok önemli bir adımdır. Toplantı sırasında servis edilecekse etkinlikten en az bir hafta önce menüye karar verilmesi avantajlı olacaktır. Aslında bu, çalıştığınız kurumun işini normal bir şekilde yapabilmesi için olmalıdır.
İş toplantılarının önemi, işletmeniz ve gelişimi için tartışılmaz bir gerçektir. Kurumsal catering organizasyonlarına en iyi hizmeti veren firmamız, özel günlerinizde her zaman hizmetinizdedir. İş görüşmesi günlerinde en iyi menü ve lezzetleri sizlerle birlikte seçiyoruz. Birlikte planlayalım. Bütçenize uygun menü ve konsept seçerek gününüzü en iyi şekilde geçirmenizi sağlıyoruz. Günün her saati verimli çalışıyor ve nitelikli bir ekiple hizmet veriyoruz. En özel günlerinizde aradığınız mesleki deneyim ve hizmet disiplinini yaşamak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
.







Koordinasyon Ve Yönetim
Kurumsal davetlerinizde kurumsal imajınızı güçlendirecek kapsayıcı organizasyonlara imza atabilmeniz için bu süreci sizinle birlikte gerçekleştiriyoruz.
Resmi ve özel kurum/kuruluşlar, toplantı, seminer ve kongre organizasyonları için etkinlikten etkinliğe anahtar teslim yaklaşımımızla ekip olarak yanınızdayız.

Planlama/Program Yönetimi
Tam hizmet organizasyon firması olarak etkinlik programının oluşturulmasından tamamlanmasına kadar olan tüm aşamaları planlar, saha ekibimiz ve yönetim kadromuz ile etkinlik sonuna kadar tüm programı yönetiriz. Tam verimlilik sağlamak için müşterilerimize mümkün olan en iyi desteği sunuyoruz.

Mekan Seçimi
Toplantı ve davetlerin nerede yapılacağına özen göstereceğimiz bir etkinlik için mekan seçerken, toplantı içeriğine uygun mimari özellikler ve katılımcılarımız için erişilebilirliğin faydaları gibi daha fazla ayrıntıyı birlikte ele alıyoruz. Bu değerlendirmeler sonucunda sizlere alternatif mekan seçenekleri sunuyor ve değerlendirmelerimiz sonucunda anahtar teslim etkinliğimiz için müşterilerimize en uygun mekanı sunuyoruz.

Davetiye
Etkinliklerinize katılacak misafirlerinize liste halinde sunarız ve onaylanmaları halinde davetiyenizi grafik tasarım ekibimizle birlikte tasarlarız. Davetlerin misafirlere ulaşması için tam destek sunmaktayız

Toplantılar İçin Yemek Servisi
Bir iş toplantısında yemek organize edilirken toplantı yeri büyük önem taşır. Bir toplantıya şık sunumlar eşlik ettiğinde iş yapmaktan bambaşka bir zevke dönüşecektir. Bir iş toplantısı düzenlerken, konuklarınızın zihninde size ve zevkinize dair iyi bir izlenim bırakmak için göz alıcı tanıtımlar eşlik etmelidir.

Promosyon Malzemeleri Ve Özel Hediyeler
Firmaların kendilerini veya ürünlerini tanıtmak ve müşterilerine sunmak için kullandıkları en etkili yöntemlerden biri olan promosyon ürünlerini bizden güvenle temin edebilirsiniz. Bu nedenle, kurumsal imajınızı artıracak kaliteli ve özel tasarım ürünleri uygun fiyatlarla müşterilerimize sunmaya karar verdik.
